تاریخچه آسانسور کارگاهی آلیماک

,
تاریخچه آسانسور کارگاهی آلیماک

برای خرید انواع آسانسور های کارگاهی آلیماک با ما تماس بگیرید. فروش انواع آسانسور های کارگاهی با کیفیت و قیمت مناسب

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تاریخچه گروه صنعتی آلیماک به تاسیس شرکت Alimak در سال 1948 میلادی در کخلفتئا، سوئد بر می گردد. از ابتدا، کسب و کار گروه صنعتی Alimak در ساخت و توسعه آسانسور صنعتی، آسانسور ساختمانی و بالابر های ساختمانی متمرکز شده بود. این شرکت اولین آسانسور ساختمانی مسافربر خود را در سال 1953 معرفی کرد. در سال 1962، Alimak رویکرد استفاده از چرخ دنده و کابین را برای دسترسی عمودی به طبقات ابداع نمود و اولین آسانسور کارگاهی را به این سبک وسیاق ساخت و روانه ی بازار کرد.
بین سالهای 1968 و 2001، Alimak محدوده جغرافیایی پخش محصولات خود را با افزایش ارائه محصول و خدمات پس از فروش خود بر پایه نیازهای مشتریان و بازار مصرف, پشت سر گذاشت.

در سال 1973، برای اولین بار Alimak آسانسور خود را برای صنعت دریایی ارائه داده است. در سال 2001، واحد عملیاتی Alimak با شرکت هلندی HEK، که از سال 1961 در زمنیه آسانسور صنعتی و آسانسورهای کارگاهی مشغول فعالیت بود, ادغام شد. در سال 2006، Alimak شرکت تولیدی خود را در کشور چین تاسیس کرد و به تقویت جایگاه خود در ایالات متحده ی امریکا پرداخت، و واحدی تولیدی مستقر در ایالت تگزاس برای ساخت آسانسورهای کارگاهی  را تاسیس نمود. در سال 2007، گروه آلیماک به گروه تریتون پیوست. از آغاز سال 2008، آلیماک تمرکز استراتژیک خود را در بازارهای کشور های BRIC (شامل برزیل , روسیه , هند و چین ) افزایش داد، و دفاتر فروش آلیماک در هند و برزیل بین سال های 2008 و 2011 افتتاح شدند. علاوه بر این، بین سال های 2010 و 2012 گروه آلیماک به بهینه سازی تولیدات ، تحکیم ساخت آنها , با تمرکز تولید و عرضه در دو پایگاه خود در کخلفتئا سوئد، و چانگشو چین پرداخته است. در ماه May سال 2014 گروه آلیماک فن آوری Heis-TEKK ، که در ساخت آسانسورهای تخصصی که عمدتا برای سکوهای دریایی نفت و گاز در دریای شمال کاربرد دارد, را ارائه نمود.

 

بالابر یا آسانسور کارگاهی(به فرانسوی: ascenseur)، اتاقک متحرکی است که به وسیلهٔ آن به طبقات بالا میروند و یا از طبقهٔ بالا به پایین می آیند.به عبارت دیگر آسانسور کارگاهی تجهیزات حمل و نقل عمودی است که حرکت مردم و یا کالا بین طبقات را تسهیل می بخشد. آسانسور معمولاً به کمک موتور الکتریکی باعث حرکت عمودی کابین می شود.

این نوع آسانسور در کارگاه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت پیچ و مهره ای پیش ساخته برای حمل مسافر و بار طراحی گردیده و بنا به شرایط پیچ و مهره ای بودن آن امکان ارتقا طبقات فراهم می آورد.