آسانسور کارگاهی آلیماک مدل Alimak SC 65/32

,
آسانسور کارگاهی آلیماک مدل Alimak SC 65/32

آسانسور کارگاهی آلیماک مدل SC 65/32 یک جرثقیل ساخت و ساز قابل اعتماد و با سرعت بالای موثر است، که با ارائه ی سهولت انجام عملیات، نصب راحت ، طراحی هوشمندانه و قیمت نهایی مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شماست. این مدل از آسانسورهای کارگاهی آلیماک با ساخت مهندسی در کشور سوئد و تولید انبوه در کشور چین، قبل از ورود به بازار تحت یک سری از آزمایشات ایمنی و کیفیتی دقیق قرار گرفته است. آسانسور کارگاهی مدل Alimak SC 65/32 توسط یک جعبه دنده مارپیچ به راندمان بالا هدایت می شود و در دو مدل هدایت مستقیم روی خط ( DOL ) و کنترل متناوب (FC) موجود است. در ضمن نسخه ی FC-S برای پروژه های با ارتفاع زیاد که نیاز به سرعت بالا با توجه به تقاضای بالا دارند ارائه می شود. در طراحی جدید این مدل که کیفیت و مواد اولیه با مقاومت بالا از خصوصیات آن می باشد ، مصرف انرژی پایین و بهبود بهره وری به همراه امنیت و راحتی استفاده  را به ارمغان آورده است.

آسانسور کارگاهی مدل ALIMAK SC 65/32 برای حمل و نقل مسافر و مواد ساخت و ساز طراحی شده است.  ALIMAK SC 65/32  بهره وری، ایمنی، کاهش مصرف انرژی و هزینه های عملیاتی پایین را از اهداف خود قرار داده است و این مدل را به عنوان یک ایده آل برای شرکت های ساخت و ساز و اجاره ای معرفی کرده است.

یک سیستم کنترل ریزپردازنده جرثقیل مدرن با کنترل توقف بعدی فرود اجازه ی عملیات ساده و استفاده ی آسان را به شما می دهد.  آسانسور کارگاهی مدل ALIMAK SC 65/32 بر روی دکل مدل  Alimak 650 حرکت می کند. ظرفیت حمل و نقل مدل Alimak SC 65/32 دو تن یا 2000 کیلوگرم می باشد و یک گزینه ی ایده آل برای ساخت و ساز های مرتفع می باشد.

رک و پینیون

رک و پینوین آسانسور کارگاهی Alimak Rack & Pinion

شرکت آلیماک در زمینه تکنولوژی رک (دنده های ثبات ) و پینیون (چرخ دنده متحرک ) سرآمد همه ی شرکت های جهان می باشد. 

طراحی انعطاف پذیر

ALIMAK SC 65/32 انعطاف پذیری در طراحی را با ارائه سه درب ارائه می دهد.  یک درب عمودی، درب تاشو در دو جهت و یا درب عمودی با سطح شیب دار بار. سطح شیب دار بار اجازه می دهد تا مواد حمل و نقل سریع بارگذاری شده و بدون نیاز به پل فرود خاص مواد تخلیه شود.

صرفه جویی موثر انرژی در واحد هدایتگر

گیربکس حلزونی دارای راندمان بالا و مصرف انرژی کمتر باعث می شود تا هزینه های عملیاتی به طور چشمگیری کاهش یابد.

کنترل فرکانس متغیر

کنترل فرکانس متغیر (FC) شروع صاف و توقف، با یک جریان کم شروع، پوشاک و لباس کمتر و اشک آور و بهبود دقت فرود فراهم می کند. طیف وسیعی از گزینه ولتاژ در دسترس را با توجه به هر مورد نیاز مشتری قدرت هستند.

افزایش عمر تجهیزات

ALIMAK SC 65/32  از فولاد گالوانیزه سبک تر و مستحکم تربخش در بخش دکل و فقسه کابین استفاده می کند.

کاهش مصرف انرژی

طراحی و مواد جدید باعث شده تا قفسه ی کابین سبک و کوچتر باشد که باعث شده انرژی لازم برای جابجایی آسانسور به شدت کاهش یابد. فریم ثابت فقسه و دیواره های محکم آن حجم سرو صدای تولید شده و لرزش های آنرا کاهش داده و باعث می شود عمر ماشین به شکل چشم گیری افزایش یابد.

نصب و راه اندازی آسان 

برای نصب و راه اندازی این مدل آسانسور کارگاهی به ابزار خاصی نیاز نمی باشد. با وجود 4 حلقه بلند کننده جرثقیل در سقف کابین و دو حلقه در قسمت واحد درایور، به راحتی نصب شده و سبب می شود هزینه های نهایی به شدت کاهش یافته و آسانسور کارگاهی کاربر پسند باشد.

اطلاعات تکنیکال آسانسور کارگاهی آلیماک Alimak SC 65/32

کنترل موتور
DOL/FC/FC-S
حداکثر ظرفیت
2000 کیلوگرم ( 2 تن )
سرعت (DOL)
36 متر در ثاینه
سرعت (FC)
0 تا 60 متر در ثانیه
سرعت  (FC-S)
0 تا 90 متر در ثانیه
حداکثر ارتفاع بلند کردن اجسام
150-300 متر
عرض کابین (داخلی )
1.5 متر
طول کابین (داخلی )
3.2 متر
ارتفاع کابین (داخلی)
2.5 متر
تعداد موتور
2–3
نوع ایمنی دستگاه
SAJ / ALIMAK
قدرت برق مورد نیاز
برق 3 فاز
نوع دکل
استیل لوله ای به همراه دنده های تعبیه شده
طول بخش دکل
1.508 متر
ماژول دنده
8